Nefunguje vyhledávání v Outlooku
Outlook může nejednou potrápit svého uživatele. Jedním z častých problémů je nefunkční vyhledávání a to zejména na starších verzích Office a Windows, setkat se s tímto problémem však pochopitelně lze i na nových verzích Outlooku.
Po kontrole indexování Outlooku a opětovné reindexaci se připravte na to, že indexování je časově velmi náročná operace, může trvat i dny...
Také může nastat také situace, kdy se v Možnostech indexování zobrazí informace "Indexování není spuštěno".
Přes services.msc ověřte, zda beží služba Windows Search, pokud ne, tak jí zkuste znovu spustit, případně restartujte Windows - to v tomto případě většinou stačí.
Přílohy:
Základní řešení nefunkčního vyhledávání v Outlooku:
1.) Zkontrolovat indexování = Ovládací panely - Možnosti indexování:
- a.) Pokud zde chybí Outlook, dát Upřesnit a kartu Typy souborů a přidat příponu PST a OST + zvolit "Indexovat vlastnosti a obsah souboru"
- b.) Dát Upřesnit a Znovu sestavit index
- c.) Optimálně vypnout volbu "Považovat podobná slova s diakritikou za jiná slova"
2.) U Windows Vista a starších je potřeba nejdříve nainstalovat Windows Search 4.0
3.) Vypnout v Outlooku doplňky (Soubor - Možnosti - Doplňky - Přejít)
4.) Zkusit Outlook safe mode = Držet klávesu Ctrl a během toho spustit Outlook
5.) Zkontrolovat chyby v PST souboru pomocí programu scanpst.exe
6.) Pokud nic nepomůže, zkusit úplnou reinstalaci Office
Outlook - možnosti indexování
Po kontrole indexování Outlooku a opětovné reindexaci se připravte na to, že indexování je časově velmi náročná operace, může trvat i dny...
Outlook - Indexování není spuštěno
Také může nastat také situace, kdy se v Možnostech indexování zobrazí informace "Indexování není spuštěno".
Přes services.msc ověřte, zda beží služba Windows Search, pokud ne, tak jí zkuste znovu spustit, případně restartujte Windows - to v tomto případě většinou stačí.
Přílohy: