Office 365 - 451 4.4.4 Temporary server error. Please try again later ATTR

Office 365 - 451 4.4.4 Temporary server error. Please try again later ATTR

Předem je třeba se zmínit, že já nejsem zrovna obdivovatel Microsoft řešení, Windows a Office 365 vůbec nepoužívám, nicméně ozval se zákazník, že jim nefungují na firmě emaily provozované na Office 365 - když jim kdokoliv někdo něco napíše, tak se vrátí chyba:

451 4.4.4 Temporary server error. Please try again later ATTR

Obdržel jsem admin přístupy do Microsoft 365 admin console a do Exchange admin center, abych zjistil, kde je zakopaný pes.

Co se týče platby za Office 365, tak to bylo zaplacené v pořádku. Všechny účty u zákazníka byly bez jediné varovné notifikace, že je něco špatně. Ani v adminu exchange/office 365 se nic viditelného nikde nezobrazovalo.

Docela složitě jsem pátral, co stojí za chybou. Dospěl jsem k závěru, že něco nehraje u služby Exchange Online (Plan 1). Zobrazuje se divná informace, že je Stav předplatného neaktivní. Nic tam nebylo napsáno o tom, že je třeba službu prodloužit, co dále dělat atd... Něco jako "Nemáš zaplaceno, nejdou Ti emaily. Zaplatit/objednat můžeš zde". Jelikož tedy nebylo zřejmé, že tuto službu opravdu potřebuje a zákazník by ihned zaplatitl za něco, co neví zda je nutné, tak bylo třeba pátrat, zda je toto ten skutečný problém.

Sháněl jsem se jak kontaktovat podporu Office 365 a nikde jsem nenašel telefon, ani email. Našel jsem však fígl, když stačí v Microsoft 365 admin center dát vlevo Nápověda a podpora, následně napsat nějaký nesmysl do formuláře, dát odeslat a pak se dole zobrazí Kontaktovat podporu a následně Nový servisní požadavek Microsoftu.

Popsal jsem tedy můj problém na MS podporu Office 365 v pátek v 15h (trochu chápu, byl pátek, ale zákazníkovi nefungovaly emaily, což je big problem) a samozřejmě to v pátek zkončilo bez reakce (ta přišla v pondělí telefonicky ve 13h). Volání na podporu Office 365 u partnerů pochopitelně rovněž bez výsledku a z pěti emailů odpovězeno obecně bez rady jen na dva (taky skvělé).

Nakonec se mně podařilo přes externího kolegu ověřit, že je skutečně nutné zaplatit licence Exchange Online (Plan 1). Nejrychlejší (o víkendu) je provést objednávku v Microsoft 365 admin center v levé části klikem do Marketplace, najít tam licenci a zaplatit kartou. Pak se emaily zase krásně rozeběhly.

PS: Nejvíce zarážející na tom celém je, že zákazník opravdu nebyl vůbec notifikován předem (ani poté), že má něco zaplatit.

Přílohy

Komentáře

Vaše reakce na Office 365 - 451 4.4.4 Temporary server error. Please try again later ATTR

Reference

Podívejte se na naše reference

Prohlédnout

Aplikace

Podívejte se na naše aplikace

Prohlédnout

Co umíme?

Podívejte se co umíme

Prohlédnout

Co umíme?

Vytváříme sofistikované aplikace pro náročné

Od webových aplikací přes android až po převodové můstky či složité informační systémy.

Podívejte se k nám

Máte ještě čas? Podívejte se na další rubriky

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.