Recenze: Balíkovna od České pošty

Recenze: Balíkovna od České pošty

Po několika negativních zkušenostech s doručováním balíků od Balíkovny jsem se rozhodl sepsat tento článek a zároveň dát prostor ostatním nespokojeným zákazníkům, aby mohli sdílet své zkušenosti (komentáře jsou pod článkem). Jsem překvapen, kolik zákazníků sdílí podobně negativní zkušenosti, a jak velký ohlas tento článek získal mezi lidmi, kteří se s Balíkovnou setkali.

Plus

  • nic

Mínus

  • nikdy zatím nedoručili balík do zvolené balíkovny, ale vždy na centrální poštu (aby si ušetřili práci)
  • dodání trvá déle než např. u Zásilkovny
  • prostě Česká pošta

Resumé:

Balíkovnu jsem vyzkoušel několikrát a už nikdy více. Dnes jsou k dispozici lepší služby u konkurence a někdy i za méně peněz.

Zkušenost:

Balíkovnu jsem celkem zkusil 3x a pokaždé v jiném eshopu. Ve dvou případech (s časovým odstupem) jsem chtěl doručit zásilku na jednu pobočku v Rokycanech a dostal jsem následující sms:

Dobry den, abcsef je kod, kterym vyzvednete balik NB940123456C. Z provoznich duvodu jsme ho ulozili v Balikovne Rokycany 1, Jiraskova 247. Omlouvame se!

Evidentně nějaké vnitřní úsporné rozhodnutí a slevu za to žádnou nedostanu...

Nejnovějším případem je nedělní objednávka z Mall.cz, kde bylo napsáno, že doručení na Mall Point bude ve středu a doručení na Balíkovnu v úterý. Protože jsem na balík spěchal, tak jsem zvolil Balíkovnu a na zbytek objednávky (část od partnerů) jsem dal Mall Point.

Co se samozřejmě nestalo - to na co jsem nespěchal, tak přišlo hned v úterý v 8:30 na Mall Point a důležitý balíček dorazil na Balíkovnu ve středu ve 13:30.... :-(

Více o produktu:

Produkt: Balíkovna

Výrobce: Česká pošta

Popis: Váš balík je v našich rukách

Datum zakoupení: 17.10.2021

Cena: 59 Kč

Přílohy

Komentáře

Vaše reakce na Recenze: Balíkovna od České pošty
Luděk…
#513

22.02.2022 [1]
Plně souhlasím .
Jinak mě šachy balikovny nemusí zajímat. !!!Kam si to přeji zaslat tak mám k tomu asi nějaký důvod. Jejich změna balikovny mě stála kvůli pobočce kam to zaslali a má otvírací dobu jen do 16 hod. Ztrátu na výdělku , nutnost kvůli vzdálenosti zajistit vozidlo. A pro nemožnost zaparkování jsem částečně porušil na 10minut vyhlášku a zaparkoval jsem částečně na chodníku. Botička a pokuta??? Suma sumárum mě toto rozhodnutí pošty stalo cca 1500,- Kč. Super služby!!! Nedoporučuji pokud si budou dělat co chtějí. Nemá to smysl. Skutečně můj balík za moje peníze je skutečně v rukách české pošty. (Balikovny)
Jolana
#1867

21.11.2022 [2]
Již několikrát nebyl balík doručen na zvolenou balikovnu a z tohoto důvodu jsem si zásilku nemohla vyzvednout, protože pošta má mne nevyhovující otevírací dobu. Již nikdy více
Lenka
#1868

22.12.2022 [3]
Nejsem zvyklá psát recenze, ale kvůli balíkovně udělám výjimku. Jejich služeb jsem využila celkem 4x, z toho 2x dali balík na poštu, i když jsem měla zvolenou jinou pobočku. Takže již nikdy více. Není na ně spolehnutí!
Jaroslav
#1870

18.01.2023 [4]
Naprostý souhlas neskutečný "bordel" pošlou sms ,že si mám vyzvednout,dostavím se k balíkovně zadám kód,plechová kancelář sdělí ,že je neplatný,volám na info linku,kde mi s sdělí,že nějakým omylem stáhli do depa,mám si volat jejich info linku,skvělá služba
H
#1938

20.08.2024 [5]
Recenze nepíšu ale tady mile rada udělám výjimku. Infolinka balilkovny naprosto otřensná, šíleně trapný robot, člověk na telefonu byl příjemný, ale služby naprostá tragédie, rozbitý box na vyzvednutí zásilky nikdo neřeší, technik na boxu zadal požadavek na přeložení na poštu bohužel to neproběhlo a na lince pošty ani balíkovny není nikdo schopny nic říct a s ničím poradit, přehazování jak horký brambor - na jiné kontakty.
Hana
#1943

02.09.2024 [6]
KATASTROFA !!! Tohle rozhodně nedoporučuji.
Adéla
#1944

13.09.2024 [7]
Hrůza! V dnešní době, kdy je služba boxů k vyzvednutí běžná...a konkurence veliká. Dnes, v tom lijavci, se vydám s kodem pro balík do ox.point boxu v HK a kod opakovaně nefunguje. Klasická dlouhá doba, než se člověk někam dovolá a prokliká, aby mu pak pan Marek řekl, že stím nic neuděla a že to pošlou na poštu, kam jsem to poslat nechtěla (bůh ví kdy). Bez omluvy a možnosti jakéhokoli jiného řešení.
Balíkovnu už nikdy.
Marie
#1947

08.11.2024 [8]
JIŽ NIKDY VÍCE ZASLÁNÍ PŘES BALÍKOVNU!!!. Jelikož jsem pracovně vytížená, objednala jsem si balík do boxu. Asi za dva dny mi přišla sms, že mám balík na Poště, byla jsem tak naštvaná, mám to přes půl města a boxy jsou u nás téměř na každém rohu. Fakt jsem naštvaná a už nikdy nebudu nic přes Balíkovnu objednávat. Stalo se mi to již jednou, ale tam zasáhl prodejce, kterému jsem chtěla zboží vrátit, které zrovna nebylo levné a pošta mi najednou doručila zboží až k domu. Určitě nedoporučuji, věřte, že zboží bude vždy na Poště, je to peklo...
Ivo64
#1949

19.11.2024 [9]
Reakce na komentář #1947
Dnes odpoledne jsem čekal doma na balík který mi měli doručit na adresu.Místo toho mi přišla sms že mám balík v balíkovně někde v pr....na nejnevhodnějším místě.Děkuji za hrozné služby České Pošty.Měl jsem na odpoledne připravenou práci a k vůli vám jsem ji prošvihnul.
Vaclav
#1950

22.11.2024 [10]
Dnes mě měla být doručena zásilka nikdo nepřijel na telefon řidiče se nedalo dovolat služby nestojí za nic zítra určitě napíši že nebylo možné zásilku doručit
Věra
#1955

04.12.2024 [11]
TOTÁLNÍ SELHÁNÍ!!!!!!!!
Špatně se mi chodí, takjsem si nechala balík poslat 5 minut od bytu. Zásilkovna bez jakékoliv domluvy poslala balík hodně opravdu hodně daleko!!!!!!! Cesta mi nyní bude trvat nejméně o 50 minut déle!!!! A to ještě musím městskou dopravou a zaplatit!!!!
Myslím, že by mi měla "Neschopná Balíkovna" cestu zaplatit, nebo vrátit dopravné!!!
Přitom další pobočka je jen dalších minut od té původní!!!!
N e s c h o p n o s t p l n i t z a p l a c e n é s l u ž b y !!!!!!!
rowan
#1968

17.12.2024 [12]
Naprostá nespokojenost. Přestože mám v okolí bydliště do 500 metrů mnoho možností umístěni, tak mi balík mi umístili do vzdálenosti 1,6 km do místa, kde se nedá zastavit ani zaparkovat. Prý náhradní místo. To i na poštu to mám blíže. Psal jsem jim, ale odezva žádná. No co naplat, šel jsem tam. A druhý den mi to s dalším balíčkem udělali znovu. Psal jsem jim znovu a světe div se....zase se na komunikaci vybodli. Balíkovnu již NIKDY, NIKDY, NIKDY a NIKDY.
Karel
#1969

20.12.2024 [13]
Mám naprosto stejnou zkušenost, 3 objednávky, 3X doručení na centrální poštu. Už nikdy více
Roman
#1992

22.04.2025 [14]
Poslední dobou katastrofa balík byl na cestě týden a byl doručen na jinou adresu
Radek…
#2005

24.07.2025 [15]
Balíkovna je drahá, nespolehlivá, nemoderní společnost s neschopným managmentem. už nikdy více!!!
vaclav
#2006

30.07.2025 [16]
Reakce na komentář #2005
plně souhlasím s komentaři ostatních místo aby dodali balík na určené misto kde byli vedle sebe dvě balíkovny tak si hoodvezou 20 km daleko a ty zakazníku se starej,balíkovnu už nikdy
Z.ŠVÁCHA
#2007

05.08.2025 [17]
Dnes jsem dostal email že mi přivezou zásilku v určitý čas. Nejen že nikdo nepřijel ale dovolat se na řidiče nebylo možné. Večer jsem dostal email že mi zásilka byla doručena jo prd. Nejhorší je že ani nevím od koho to mělo být. A na uvedený kontakt do balíkovny jsem se nedovolal
D
#2009

13.09.2025 [18]
Totálně nespolehlivá společnost. Když člověk zaplatí jednou za doručení zásilky na výdejní místo, tak očekává třeba i se zpožděním, že zásilka dojde dle dohody. Místo toho je doručeno na úplně jiné místo, i jinou obec.

Z toho plyne, ze když si důchodce objedná balíček za 100kč a dá 60kč za doruční tak jo v dnešní době zásilka vyjde na 250kč a půl dne na cestách autobusem, protože Vaše podpora není evidentně schopná zásilku zpět stáhnout na sklad a doručit ji tam kam se doručit mělo!

Nejhorší společnost co se spolehlivosti týče, schopnost a ochota komunikace na nízké úrovni a snaha vyřešit problém prakticky na nule.

Pokud bude možné zvolit dopravce, raději vždy jiného, klidně i dražšího, ale schopného.
Theodor…
#2017

13.10.2025 [19]
Druhá zásilka přes službu balikovna. První případ: doručíme dnes 13.50 až 16.50 kontakt na řidiče, druhý případ..dnes doručíme a opět kontakt na řidiče. V obou případech řidič až do 16.46 nereaguje a později už není k zastižení. Volání na zákaznickou linku 16.45 již po pracovní době. První zásilka po delším nepříjemném dohadování k osobnímu odběru na poště, druhá:rovnou zítra na poště. V obou případech jsme byli po celý den doma. Služba úplně nanic. Upozornil jsem i dodavatele, že jim tato možnost dopravy kazí jinak dobrý celkový dojem a že by bylo dobré vypovědět spolupráci s takto nefunkční a nedůvěryhodnou společností.
Petr Toman
#2018

22.10.2025 [20]
Služba dlouhodobě nefunguje. Balíky nejsou doručovány na místo doručení dle objednávky, ale ad hoc na různá výdejní místa a to bez jakékoliv snahy o domluvu-např. že by kurýr zavolal a pokusil se vyjít vstříc ve výběru náhradního místa doručení. Během posledních dvou měsíců mi způsobili škodu cca 2.000,- tím, že jsem se dostal k zásilce se zpožděním. Konkrétně jeden přiklad: Objednal jsem si doručení pneumatik do pneuservisu, ale Balíkovna nechala zásilku na výdejním depu. Peníze zaplacené pneuservisu v rámci objednávky termínu propadly (1.300,- Kč).

Z pěti pokusů 5x doručeno jinam:

-V případě doručení do boxu uloženo na poště, kde je z důvodu omezené otvírací doby možnost vyzvednutí omezena na 25-30% týdenní doby.

-V případě doručení na adresu uloženo v depu bez předchozího pokusu o doručení.
Vladimir…
#2019

31.10.2025 [21]
Objednal jsem si a zaplatil u 2 e-shopu zbozi a u obou zvolil (bohuzel!) dopravu - Balikovna na adresu. Samozrejme nic na adresu nedorucili a dali na zdejsi postu. Na me reklamace e-mailem neodpovedeli a kdyz jsem volal na jejich cislo (mimochodem na spojeni s zivym operatorem jsem cekal xxa 30 minut), tak nebyli schopni rict, proc ta situace nastala a ani jak vyridi kompenzaci - zaplatil jsem doruceni na adresu! Jsou to sprostaci a vlastne tez zlodeji!!! Vladimir Zika, tel.:603499299
Vladimir…
#2025

11.11.2025 [22]
Po nekolikate jsem zaplatil zlodejum a podvodnikum balikovna za doruceni domu na adresu. Vubec se podfukari - balikovna neobtezovali a balicek rovnou doruculi na posyu, prestoze zaplaceno meli doruceni na adresu! Nikdy vice balikovna! Preji jim krach a zanik.
Petr
#2027

18.11.2025 [23]
Čekám na balík jakou dobu, tohle se u zásilkovny NIKDY! nestalo! Mrdky z český pošty! Já vůl, ale můžeme si za to sami, prostě se nemáme srát někam, kde to stojí za hovno!
Marcel
#2028

21.11.2025 [24]
Balíkovna mě letos zase "nezklamala". Jejich služby, jsou sice jen za 49 Kč, ale za ty starosti a nervy si to člověk raději vyzvedne osobně v kamenném obchodě (vyjde to totiž na stejno). Uvedu konkrétní příklad (který se letos zase opakoval): objednával jsem balík s doručením do Balíkovna-Boxu (Brno AlzaBox Holzova kadeřnictví) - GPS 49°11'59.563"N, 16°41'42.377"E. Tento box byl plný a místo toho, aby mi to dali do dalších 4 nejbližších výdejních míst/boxů okolo GPS 49°12'8.974"N, 16°41'18.956"E (Brno SAZKA Tabák Noviny Viceroy; Brno SAZKA Hruška K. Světlé; Brno AlzaBox Líšeň K. Světlé Hruška), které jsou vzdušnou čarou od původně zvoleného místa vzdálené +- 550 m, tak mně zásilku dali do Balíkovny "Brno Líšeň FICHEMA" (GPS 49°11'38.391"N, 16°40'19.175"E), která je vzdálená téměř 2 km vzdušnou čarou od původně zvoleného místa.

Na zákaznické lince mi bylo sděleno, že místo je řidiči automaticky vygenerováno. Takže je to chyba v jejich systému. Navíc se ani neobtěžují zákazníka zeptat, zda v případě přeplněnosti původně zvoleného boxu/výdejního místa chce zásilku doručit jinam (o zvolení náhradního místa zákazníkem nemůže být ani řeč) nebo raději počká a zásilku mu doručí v pozdějším termínu, jakmile bude původně zvolené místo volné.

Stav jejich nabízených služeb je opravdu katastrofální a měli by se nad sebou zamyslet. Nechávají si zaplatit za služby, které pak neuskuteční v plné výši a kvalitě. Sami (a ani na žádost) nenabízí ani žádnou kompenzaci za zpackanou práci.

Pokud bude v e-shopech na výběr vyzvednutí osobně v kamenné prodejně nebo doručení pouze Balíkovnou, hádejte, co si raději zvolím. Dva roky po sobě fakt stačilo, už nikdy více.
Hana
#2029

02.12.2025 [25]
Poslední komentář
Nejhorší dopravce, který existuje. Místo na poštu mi poslali zásilku do alzaboxu s tím, že možnost vyzvednutí byla cca 36 hodin, což když jste na služební cestě nejde vyzvednout. Na lince podpory jsou arogantní lidé, kteří neví, jak jednat s klientem. Jsem zhnusena.

Reference

Podívejte se na naše reference

Prohlédnout

Aplikace

Podívejte se na naše aplikace

Prohlédnout

Co umíme?

Podívejte se co umíme

Prohlédnout

Co umíme?

Vytváříme sofistikované aplikace pro náročné

Od webových aplikací přes android až po převodové můstky či složité informační systémy.

Podívejte se k nám

Máte ještě čas? Podívejte se na další rubriky

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.