Su-22M4 - příprava letounu k letu 1

Su-22M4 - příprava letounu k letu 1

Suchoj Su-22M3K Fitter Co všechno musí vojenský pilot zkontrolovat než usedne do kokpitu? Na to odpoví další článek speciálu věnovaném stíhacímu bombardéru Su-22M4. V nasledujícím díle se pak konečně naučíme roztočit motor a tím prozatím ukončíme sérii zaměřenou na Su-22.
Všechny odkazy k tématu:
Speciály - pouze pro registrované
| Speciály - pouze pro registrované
| Speciály - pouze pro registrované
| Speciály - pouze pro registrované
Speciály - pouze pro registrované
| Speciály - pouze pro registrované
|
|
Před letem musí pilot převzít od technika hlášení o připravenosti letounu k letu a kromě toho se přesvědčit, že systém IKV je připraven k letu v integrální (radiální) korekci, že z voliče kursu je do počítače CVM vložen program letu a ARK je naladěno na přívodnou rádiovou stanici.

Su-22M4: Předletová prohlídka

Pilot musí zkontrolovat:

  • Připojení pozemních zdrojů napájení elektrickým proudem
  • Sejmutí ochranných krytů a povlaků
  • Stav kužele vstupního ústrojí
  • Poloha dvířek pro dodatečné přisávání vzduchu
  • Cizí předměty ve vstupních kanálech
  • Poškození potahu
  • Stlačení pneumatik podvozku (zda se nevytvořil "polštář")
  • Spolehlivé umístění klínů pod hlavní podvozková kola (na doraz)
  • Stav draku, přistávacího zařízení, aerodynamických krytů antén
  • Uzavření provozních krytek
  • Zda nevytéká olej, palivo, hydraulická kapalina
  • Zavěšení přídavných nádrží a munice
  • Zda zavěšená výzbroj nemá vnější poškození


Su-22M4: Činnost před usednutím do kabiny

Pilot musí:

  • Obléci a přizpůsobit individuální padákový systém IPS-72
  • Obléci letecký záchranný pás ASP na padákový systém
  • Dát technikovi letounu povel vyjmout v kabině všechna zajišťovadla, vyjma vystřelovacího sedadla

Prohlídka kabiny:

  • V kabině nejsou cizí předměty
  • Vypínače pyropatron sedadla jsou vypnuty
  • Ovládací rukojeť vystřelovacího sedadla je ve výchozí poloze
  • Na zajišťovacích pákách jsou zajišťovadla vystřelovacího systému (2 kusy), ostatní zajišťovadla provozního systému zajišťovadel vyjmuta z mechanismů vystřelení sedadla a systému odhozu krytu kabiny
  • Lanka úchytů noh uchycena k palubní desce
  • Blokovací lanko sedadla připojeno ke krytu kabiny a zajištěno
  • Provozní páka krytu kabiny v poloze OTKRYTIJE
  • Rukojeť SBROS FONARA zajištěna
  • Závlačka lanka automatického zapojení bloku kyslíkového vybavení BKO zajištěna a hadice spojena s rychlospojem ORK
  • Tlačítko termostatu nastavit na teplotu 15°C až 25°C
  • Lanko pro rozpojení ORK připnuto ke spodní části spoje a k upevňovacímu uzlu v kabině letounu
  • Horní a spodní část rychlospoje ORK jsou spolehlivě spojeny
  • Vypínač SRO vypnut a přepínač nastaven na stanovené číslo
  • Vypínač REDSTVIJE zakryt krytkou a zajištěn
  • Kohout kyslíkového systému otevřen
  • Ovládání tlaku vzduchu v kabině zapnuto (přepínač v poloze VKLJUČENO a zajištěn)
  • Při roztáčení IKV, při připojených pozemních napájecích zdrojích jsou všechny jističe na štítku AZS vypnuty, kromě potřebných pro činnost (roztáčení) IKV a RSBN
  • Vypínače AKKUM. AER. PIT. a GENERATOR ~ TOKA zapnuty

Su-22: Fotogalerie

Ikonka Máte nějaké vlastní zkušenosti s tímto strojem a chcete se o ně podělit? Neváhejte se
! Ikonka Pokud zde chcete publikovat také své fotografie, stačí se
. Ikonka Autor fotografie: Tomáš M. | Zdroj dat: Jumper | Zpracování článku a grafiky: Hanz (cloud.up4.cz)
Kde pokračovat?
Speciály - pouze pro registrované
| Speciály - pouze pro registrované
| Speciály - pouze pro registrované
| Speciály - pouze pro registrované
Speciály - pouze pro registrované
| Speciály - pouze pro registrované
|
|

Reference

Podívejte se na naše reference

Prohlédnout

Aplikace

Podívejte se na naše aplikace

Prohlédnout

Co umíme?

Podívejte se co umíme

Prohlédnout

Co umíme?

Vytváříme sofistikované aplikace pro náročné

Od webových aplikací přes android až po převodové můstky či složité informační systémy.

Podívejte se k nám

Máte ještě čas? Podívejte se na další rubriky

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.