Su-25K – Přístrojová deska
K vyřazení bitevního letounu Su-25K v našem letectvu došlo na konci roku 2000, to je už celých dlouhých 14 let. Nyní trochu zavzpomínáme a podíváme se do kokpitu jednoho uskladněného kousku z naší výzbroje, kde si popíšeme základní "budíky" a ukazatele.
|
|
|
|
OBRÁZEK SI ROZKLIKNĚTE PRO ZOBRAZENÍ VE VELKÉM ROZLIŠENÍ
|
|
|
|
Všechny odkazy k tématu:
|
|
|
|
Su-25K - popis středního panelu
01.) Úhel náběhu (AoA) a G-metr 02.) Ukazatel polohy brzdících štítů, klapek, slotů a podvozk 03.) Rychloměr 04.) Výškoměr 05.) Radiovýškoměr 06.) Dálkoměr 07.) Pilotní povelový přístroj 08.) HSI (pilotní navigační přístroj) 09.) Variometr se zatáčkoměrem 10.) Hodiny se stopkami 11.) Machmetr a ukazatel pravé vzdušné rychlosti 12.) Otáčkoměr 13.) Teplota výstupních plynů 14.) RWR SPO-15 15.) Palivoměr 16.) Tablo 17.) Tlaky v brzdách 18.) Tlak v 1. a 2. hydraulické soustavěSu-25: Fotogalerie
[nggallery id=4]
UPOZORNĚNÍ: Pro vytvoření speciálu o Su-25K bylo vyvinuto značné úsilí několika lidí. Respektujte proto prosím autorská práva. Jakékoliv kopírování, i samostatných částí, je přísně zakázáno.
Máte nějaké vlastní zkušenosti s tímto strojem a chcete se o ně podělit? Neváhejte se
! Pokud zde chcete publikovat také své fotografie, stačí se
. Autor fotografie: Jumper | Zdroj dat: Jumper | Zpracování článku a grafiky: Hanz (cloud.up4.cz)
! Pokud zde chcete publikovat také své fotografie, stačí se
. Autor fotografie: Jumper | Zdroj dat: Jumper | Zpracování článku a grafiky: Hanz (cloud.up4.cz)
Kde pokračovat?
|
|
|
|