Token Gemalto SafeNet eToken 5110 není vidět (postsignum)

Token Gemalto SafeNet eToken 5110 není vidět (postsignum)

Nyní dochází k obměně starých tokenů eToken 5110 na novější Gemalto SafeNet eToken CC 940 od Postsignum a může dojít k následujícímu problému.

 

Situace

Byla provedena odinstalace starého ovladače SAC (SafeNet Authentication Client), promazání adresářů c:\windows\temp\etoken*, restart pc, instalace nového SAC, restart pc. V SW SafeNet však nebyl token detekován. Ve správci zařízení token však vidět je.


Řešení

1.) Odpojit token

  • odinstalace SAC
  • promazání adresářů c:\windows\temp\etoken*
  • odinstalace ovladače tokenu přes správce zařízení (+ zatrhnout Odstranit software tohoto zařízení)
  • restart pc

2.) Instalace SAC

Přílohy

Komentáře

Vaše reakce na Token Gemalto SafeNet eToken 5110 není vidět (postsignum)

Reference

Podívejte se na naše reference

Prohlédnout

Aplikace

Podívejte se na naše aplikace

Prohlédnout

Co umíme?

Podívejte se co umíme

Prohlédnout

Co umíme?

Vytváříme sofistikované aplikace pro náročné

Od webových aplikací přes android až po převodové můstky či složité informační systémy.

Podívejte se k nám

Máte ještě čas? Podívejte se na další rubriky

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.